خرید تذهیب – مجموعه ای کامل از بهترین الگوهای اسلامی
نوشته شده توسط : mohammad

تذهیب – مجموعه ای کامل از بهترین الگوهای اسلامی


خرید تذهیب – مجموعه ای کامل از بهترین الگوهای اسلامی


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

تذهیب را می‌توان مجموعه‌ای از نقش‌های بدیع و زیبا دانست که نقاشان و مذهبان برای هرچه زیباتر کردن کتاب‌های مذهبی، علمی، فرهنگی، تاریخی، دیوان اشعار، جُنگهای هنری و قطعه‌های زیبای خط به کار می‌برند.

هزاران قاب عکس ، تذهیب و نقوش متنوع به همراه سیبمل ها و المان های متنوع طراحی . با تهیه این مجموعه بخش اعظمی از نیاز های گرافیکی خود را برآورده سازید !

این مجموعه تا اندازه زیادی نیاز هر هنرمند و گرافیستی رو برآورده میکند !

توضیحات این مجموعه :

تذهیب ها شامل نقوش و طرح ها ی ایرانی ، اسلامی و برخی هم مربوط به کشور های روسیه و ترکیه و کشور های عربی هستند . این بخش از مجموعه کاملا دسته بندی شده است و اکثریت شامل گرافیک و کیفیت بالایی در حد ۱۲۰۰ DPI و در اندازه ۶ هزار پیکسل یا بیشتر و در فرمت های متنوع Tiff یا EPS و به همراه پیش نمایش هستند . (حدود دو گیگابایت )
پیش نمایش چند قسمتش رو میتونید در تصویر زیر مشاهده کنید !

حاشیه و کادر ها و قاب عکس ها
تعداد بیش از ۱۵۰ قاب عکس در کیفیت ۹۶ DPI و در سایز ۲۹۵۰ در ۲۵۰۰ پیکسل
تعداد بیش از ۶۰۰ قاب عکس در کیفیت بالاتر از ۳۰۰ DPI که انداز اکثریت اون ها در سایز ۲۹۵۰ در ۲۹۵۰پیکسل است . به همراه پلاگ این گران قیمت Magic Frames که از درون نرم افزار فوتوشاپ ودیگر نرم افزار های گرافیکی (Photoshop ۷/CS/CS2, Elements 1/2/3, PhotoPaint, Corel Painter, Jasc Paintshop, Microsoft Picture ) اجرا میشه و قابلیت ساخت ده ها هزار قاب و قالب متنوع رو به شما میده . بعلاوه ۲۰۰۰ قاب عکس از پیش آماده و ۷۰۰ نوع حاشیه و کادر نرم افزار Magic Frames 2.03 که مستقل از نرم افزار فوتوشاپ میتونه قاب عکس برای عکس ها و تصاویر طراحی کنه . ( در مجموعه حجمی بالغ بر ۲ گیگابایت ! ) بیش از ۱۵۰۰ کادر و حاشیه مجزا به صورت تصاویر برداری در فرمت EPS و AI به همراه پیش نمایش !

سمبل ها ، نماد ها (Symbol) و نشانه ها شامل مجموعه ای کامل شامل سه دسته و بخش مجزا هر کدام دارای یک کاتالوگ کامل به صورت لینک شده به سمبل ها :

– المان ها و عناصر طراحی : شامل ۳ هزار و ۶۳ تصویر به شکل تصاویر برداری ( در فرمت EPS ) در هشت دسته بندی به همراه کاتالوگ : ۱-ستاره و خورشید و ماه و .. ۲- المان ها ی تزئینی ۳- حاشیه و کادر ۴ – اشکال و المان های طرح های اولیه ۵- اشکال تزئینی ۶ – فلش ها و جهت نما ها ۷- طرح های دایره ای شکل ۸- اشکال هندسی

– طبیعت و حیوانات : شامل مجموعه ۶۳۵ عضوی تصویر به شکل تصاویر برداری ( در فرمت EPS ) همچون پرندگان ، شاخ و برگ درختان ، آبزیان و ماهی ها ، قارچ ها ، گل و …

– علائم و تابلو های راهنمایی و رانندگی مطابق با استاندارد های مختلف ( آمریکایی و اروپایی ) (MUTCD – UNCRT ) به همراه برچسب های الکترونیکی ( برچسب ها ی مخصوص لوازم الکترونیکی ) شامل ۱۴۱۱ تصویر به شکل تصاویر برداری ( در فرمت EPS )

بعلاوه :

- شصت تصویر زیبای موءلا ( خطاطی اسلامی )
- تصاویر تابلو های نقاشی و مینیاتور
- مجموعه ی بافت و نقش پارچه ( کیفیت ۳۰۰ DPI )
- مجوعه ای از حروف الفبای انگلیسی به صورت گرافیکی و شکل دار به صورت تصاویر برداری ( در فرمت EPS ) به همراه پیش نمایش PNG ( حدود دو هزار مورد )
- مجموعه ای از تکمه ها ، بنر ها ، نشانه ها و جهت نما ها ( مخصوص طراحی صفحات وب ) در دو فرمت عکس (JPG) و به صورت ترنسپرنس ( بدون پیش زمینه و حالت شفاف ) در قالب GIF ( بیش از ۱۳۰۰ مورد )

فروشنده: تی تی شاپ

قیمت: 10,000 تومان

درصد :11

خرید تذهیب – مجموعه ای کامل از بهترین الگوهای اسلامی



خرید آموزش جامع ، ساده و کاربردی 3Ds Max 2011
خرید پلاک استیل متولدین بهمن با زنجیر
خرید Monsters, Inc بازی کامپیوتر
خرید گردنبند صدفی ماه تولد آبان ماه




:: برچسب‌ها: خرید , تذهیب , مجموعه , ای , کامل , از , بهترین , الگوهای , اسلامی ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: