خرید تی شرت نستعلیق آریانی با طرح مشق حافظ (آستین کوتاه) M8-S2
نوشته شده توسط : mohammad

تی شرت نستعلیق آریانی با طرح مشق حافظ (آستین کوتاه) M8-S2


خرید تی شرت نستعلیق آریانی با طرح مشق حافظ (آستین کوتاه) M8-S2


دسته لوازم زیردسته پوشاک

تی شرت نستعلیق آریانی با طرح مشق حافظ (آستین کوتاه) M8-S2

پوشاک آریانی اولین تولید کننده تاپ ، تی شرت و البسه سنتی الیاف طبیعی با طرح های ایرانی ، اسلیمی و نستعلیق می باشد که با همکاری بهترین طراحان ایرانی و اساتید باتیک هند با استفاده از روشهای کلاسیک چاپ و بدون بهره گیری از هرگونه ابزار چاپ دیجبتال اقدام به تولید تی شرت و البسه با الیاف طبیعی از قبل پنبه ، پشم و ابریشم با کیفیت بالا نموده است.

آریانی البسه به کار رفته در محصولات خود را از کشورهای توسعه یافته نظیر کانادا ، آلمان و ترکیه تهیه می نماید. اکثر تی شرتهای آریانی از پارچه نخ- پنبه دورو تهیه شده که باکیفیت ترین پارچه موجود از لحاظ ثبات می باشد.
آریانی فعالیت خود را در زمینه طراحی تی شرت و البسه سنتی نستعلیق از سال 2001 شروع و تا به امروز به فعالیت خود در جهت ترویج و تبلیغ فرهنگ ایرانی در داخل و سایر کشورهای جهان ادامه داده است.
قسمت اعظم فعالیت کمپانی آریانی تا سالهای اخیر در خارج از ایران بوده اما با توجه به تقاضای بالای مصرف کنندگان ایرانی در داخل کشور و عرضه کم و گاها بی کیفیت البسه با طرحهای ایرانی و نستعلیق توسط تولید کنندگان داخل کشور، آریانی تصمیم به گسترش فعالیت خود در ایران گرفت و در راستای این هدف کمپانی آریانی اقدام به تاسیس یک واحد تولیدی البسه در کشور ترکیه با ظرفیت بالای تولید برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان ایرانی نمود.
دلیل انتخاب کشور ترکیه برای تاسیس تولیدی آریانی موقعیت این کشور از لحاظ نزدیکی به ایران ، در دسترس بودن بزرگترین و بهترین تولید کنندگان نخ و پارچه در خاور میانه و دسترسی به خیاطان و طراحان خبره لباس می باشد.
آریانی امیدوار است گامی در راستای ترویج فرهنگ ایرانی برداشته وحمایت مصرف کنندگان محصولاتش را با ارائه البسه با کیفیت پاسخ دهد.
خریداران گرامی لطفا برای کسب اطلاعات در مورد سایز تی شرتهای آستین بلند ،آستین کوتاه و سایر محصولات آریانی به لینک زیر مراجعه کنید و سایز مورد نظر، قد و وزن خود را در قسمت پیام در فرم سفارش درج نمایید.

www.apparelsize.persiangig.com/image/apparelsize/apparelsize.jpg

مورد توجه همکاران و تبلیغ کنندگان گرامی: این لینک فقط شامل تصویری در مورد سایزهای موجود پوشاک آریانی و جهت سهولت در انتخاب سایز البسه توسط خریداران محصولات ما می باشد و هیچ متن ،آدرس و شماره تماسی در آن درج نشده

با تشکر از انتخاب و توجه شما
پوشاک و تی شرت نستعلیق آریانی

درباره طرح : طرح مشق حافظ
این طرح تصویری قرینه از شعر شاعر نامی ایران حافظ شیرازی می باشد که به صورت نستعلیق نوشته شده است.
این شعر توسط هنرمند ایرانی محمدرضا شجریان در آلبوم دلشدگان اجرا شده است .
دلشدگان، نام آلبومی است با صدای محمدرضا شجریان و آهنگسازی حسین علیزاده. پیش از آن تمام آوازها و تصنیف‌های این آلبوم در فیلمی با همین نام ساختهٔ علی حاتمی استفاده شده بود.
ارغنون سازی است مشهور که افلاطون وضع آن کرده است و بعضی گویند ارغنون ترجمه ٔ مزامیر است یعنی جمیع سازهای تفننی و بعضی دیگر گویند چون هزار آدمی از پیر و جوان همه بیکبار به آوازهای مخالف یکدیگر چیزی بخوانند، آن حالت را ارغنون خوانند و جمعی دیگر گویند که ارغنون ، ساز و آواز هفتاد دختر خواننده و سازنده است که همه یک چیز را بیکبار و به یک آهنگ با هم بخوانند و بنوازند. سازی است مخصوص مسیحیان که در کلیساها نوازند. نی های درشت و خرد کاواک را به اصول زیر و بم وضع کرده و در دنبال چیزی شبیه دَم ساخته اند بتدریج که میکشند بسبب هوائی که حاصل شود از آن چوبها آوایی مانند موسیقار شنیده شود ودر روزهای معین در کلیساها نوازند.

فروشنده: پوشاک سنتی آریانی

قیمت: 26,000 تومان

درصد :20

خرید تی شرت نستعلیق آریانی با طرح مشق حافظ (آستین کوتاه) M8-S2



خرید سریال دلنوازان(اورجینال)
خرید قفل لپ تاپ
خرید Shrek 4 - بازی شرک 4
خرید تمدن گمشده آتلانتیس(اورجینال)




:: برچسب‌ها: خرید , تی , شرت , نستعلیق , آریانی , با , طرح , مشق , حافظ , آستین , کوتاه , -S ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: