خرید سریال شیدایی - اورجینال
نوشته شده توسط : mohammad

سریال شیدایی - اورجینال


خرید سریال شیدایی - اورجینال


دسته فیلم و کارتن زیردسته سریال

شماره مجوز 155/9036341
سریال شیدایی به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و با بازیگرانی چون رحمان باقریان، مریم بوبانی و گلاره عباسی

تاریخ پخش:
زمستان 1390
از شبکه سه سیما

خلاصه داستان
قلب داراب آنطور که باید نمی تپد و مرگش نزدیک است پس وصیتی می نویسد تا عزیزی از عزیزانش مالک دارایی اش شود ... کمی می گذرد داراب شیدا می شود خون اش تازه می شود ، شب اش روز می شود ، مبارک است سمیه آمده است ... پس وصال هدف می شود بی خبر از اینکه دستی آلوده تیری به این هدف نشانه گرفته است

توضیحات بیشتر:
این سریال را سعید نعمت‌الله نوشته و بازیگرانی مثل امیر جعفری، آتنه فقیه‌نصیری، پرویز پورحسینی، عطا عمرانی، اندیشه فولادوند، آرش مجیدی و... در آن بازی می‌کنند.

پیش از این همکاری محمدرضا شفیعی (تهیه‌کننده)، مهدی عسگرپور (کارگردان) و سعید نعمت‌الله (نویسنده)‌ را در مجموعه موفق جراحت دیده‌ایم.

«شیدایی» در 29 قسمت ۳۵ دقیقه‌ای داستان یک زوج جوان را روایت می‌کند که به هم علاقه‌مند می‌شوند اما در این راه به مشکلاتی برمی‌خورند.

محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سریال شیدایی با بیان این که شیدایی از نظر مضمون و محتوا و قصه ارتباطی با جراحت ندارد، توضیح می‌دهد: این کار یک ملودرام اجتماعی است که به موضوع ازدواج‌های خانوادگی می‌پردازد. الان دوست داشتن‌هایی را می‌بینیم که خارج از کانون خانواده و بدون نظارت پدر و مادر به ازدواج می‌انجامد.

در این سریال به جوان‌ها گوشزد می‌کنیم که در ازدواج‌های این گونه چه اتفاقاتی ممکن است بیفتد. دیگر پیام سریال این است که از فضای دروغ باید دوری کنیم. شروع همه معضلات اجتماعی از دروغ است. حضرت علی(ع) دریچه ورود به همه گناهان را دروغ می‌دانند.

این تهیه‌کننده با اشاره به مضمون سریال جراحت می‌گوید: در آنجا خانواده منسجمی را می‌دیدیم که نمی‌توانست یک بحران را مدیریت کند. در نتیجه مادر از آن خانواده طرد می‌شد.

شفیعی درباره ترکیب بازیگران سریال می‌گوید:‌ مثل سریال جراحت به ترکیبی از بازیگران تازه کار و قدیمی رسیده‌ایم. گلاره عباسی (لیلا) و عطا عمرانی (طاها) در سریال ما نقش دختر و پسری را بازی می‌کنند که قرار است با هم ازدواج کنند.

آتنه فقیه‌نصیری در نقش خواهر عطا جلوی دوربین می‌رود. پرویز پورحسینی داماد خانواده است و امیر جعفری نقش داماد این خانواده را بازی می‌کند.

وی ادامه می‌دهد:‌ در این سریال از کلیشه‌های مرسوم سریال‌های عاشقانه به درستی استفاده کرده‌ایم. فیلمنامه را سعید نعمت‌الله نوشته که هر سریالش یک حرکت رو به جلو بوده است. بیشتر از لوکیشن‌های تهران استفاده کردیم و 30 تا 40 درصد از سریال را در طالقان جلوی دوربین بردیم.

ترانه تیتراژ پایانی سریال را هم علی لهراسبی خوانده است. دیگر عواملی که در این سریال با عسگرپور همکاری داشته‌اند، عبارتند ازمدیر تولید: فرشید رئوفی، برنامه‌ریز: علی صابری، مدیر تصویربرداری: رضا شیخی، صدابردار: فرشید احمدی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، عکاس: امیرحسین شجاعی و...

فروشنده: ایسله

قیمت: 4,100 تومان

درصد :31

خرید سریال شیدایی - اورجینال



خرید انگشتر ماه تولد گردنبند ماه تولد شما/اصل
خرید مجموعه استثنایی بیش از ۹۰۰۰ فونت با Font Pack – Mega Collection (اورجینال شرکتی)
خرید سنگ ماه تولد خرداد, سنگ متولدین ماه خرداد
خرید عطر PERLESDELALIQUE




:: برچسب‌ها: خرید , سریال , شیدایی , اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: