خرید فرهنگ داروهای گیاهی
نوشته شده توسط : mohammad

فرهنگ داروهای گیاهی


خرید فرهنگ داروهای گیاهی


دسته کتاب و مجله زیردسته پزشکی و سلامت

فرهنگ داروهای گیاهی
تالیف دکتر ذبیح الله حسن زاده
قطع : رقعی از انتشارات گلپا با شماره شابک :9789647938440
رویکرد جهانی به استفاده از گیاهان دارویی و ترکیبهای طبیعی در صنایع دارویی، آرایشی - بهداشتی و غذایی و به دنبال آن توجه مردم، مسئولین و صنایع داخلی به استفاده از گیاهان دارویی و معطر نیاز مبرم به تحقیقات پایه ای و کاربردی وسیعی را در این زمینه نمایان می سازد.

گیاهان دارویی یکی از منابع بسیار ارزشمند در گستره وسیع منابع طبیعی ایران هستند که در صورت شناخت علمی، کشت، توسعه و بهره برداری صحیح می توانند نقش مهمی در سلامت جامعه، اشتغالزایی و صادرات غیر نفتی داشته باشند.

بخش تحقیقات گیاهان دارویی و محصولات فرعی یکی از بخش های تحقیقاتی موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع است که به منظور تحقیق در زمینه جمع آوری، شناسایی، کشت واهلی کردن و بررسی مواد موثره گیاهان دارویی، معطر، رنگده و آبزی کشور، از سال 1368 به طور مستقل فعالیت خود را آغاز کرده است. نتایج حاصل از تحقیقات این بخش می‌تواند در بهره برداری صحیح این نوع گیاهان از عرصه های طبیعی، بررسی امکان تولید انبوه آنها (کشت در مزرعه) ، برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های مرتبط، تولید داروهایی با منشا گیاهی، ایجاد اشتغال و نیز امکان صدور فراورده های گیاهی، مورد استفاده قرار گیرد.
در این مجموعه ی ارزشمند که حاصل تحقیق و تلاش داروسازان و کارخانه جات پرتلاش و گیاه پزشکان و محققین طب سنتی و علوم بالینی جدید پزشکی می باشد,داروهایی که عموما مقبولیت عام یافته اند,ارائه شده است.
آنچه در این کتاب پیش رو می باشد:
لیست داروهای گیاهی ایران,هرم های غذایی دنیا,بیماری ها و رژیم های غذایی,میزان مصرف انرژی روزانه,غذاهای ضد سرطان و مطالب سودمند دیگر که مطالعه آن ها بی فایده نخواهد بود.

فروشنده: انجمن تخصصی کتاب ایران

قیمت: 6,500 تومان

درصد :10

خرید فرهنگ داروهای گیاهی

خرید مجموعه کامل کارتون آنی شرلی با موهای قرمز/اورجینال
خرید آموزش یولید12





:: برچسب‌ها: خرید , فرهنگ , داروهای , گیاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: