خرید طرح توجیهی پرورش گاو شیری
نوشته شده توسط : mohammad

طرح توجیهی پرورش گاو شیری


خرید طرح توجیهی پرورش گاو شیری


دسته خدمات زیردسته اشتغال

طرح توجیهی پرورش گاو شیری در ۵۰ راس ویرایش ۹۰ مخصوص تمامی دانشجویان وکارآفرینان

طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی

پرورش گـاو شیری

با ظرفیت پنجاه راس

فروردین ۱۳۹۰

خـلاصــه طــرح

موضوع طرح :پرورش گاو شیری

ظرفیت : پنجاه راس

محل اجرای طرح : قابل اجرا درکلیه مناطق کشور

سرمایه گذاری کـل: ۰۴۱/۲۷۴۳ میلیون ریال

سهم آوردة متقاضی: ۰۴۱/ ۷۴۳ میلیون ریال

سهم تسهیلات: ۲۰۰۰ میلیون ریال

دورة بازگشـت سرمایه: ۲۷ ماه

میزان اشتغال زایی : ۱۴ نفـر

مقدمــه :

جمعیت جهان که در آغاز قرن پیش حدود دو میلیارد نفر تخمین زده می‌‌شد به بیش از شش میلیارد نفر در آغاز سده جدید افزایش یافته و پیش بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۰ این رقم از مرز هشت میلیارد نفر عبور کند، یعنی در طول فقط دو دهه ، جمعیتی بالغ بر کل جمعیت جهان در آغاز قرن بیستم به جمع نفوس جهان افزوده خواهد شد.

نیاز روزافزون این جمعیت رو به رشد به مواد غذایی ، رشدی جهشی را در صنایع غذایی تمام ملل ایجاب می‌نماید. شیر، یکی از مهم ترین مواد خوراکی مورد استفاده بشر است. شیر با دارا بودن مقدار زیادی پروتئین ، ویتامین ، کلسیم ، سایر مواد معدنی و نیز حدود۷۵۰ کیلوکالری انرژی در هر لیتر می‌تواند سهم عمده‌ای در سلامت و سبد غذایی افراد جامعه داشته باشد.

نیاز انسان به پروتئین موجب شده که دامهای اهلی توسط بشر نگهداری و پرورش یافته و بخشی از نیاز غذایی وی را تامین نمایند، یکی از اساسی ترین و مهم ترین مواد غذایی هر جامعه را لبنیات تشکیل می دهد. و پایة تولیدات لبنی شیر است شیر حاوی ترکیبات غذایی بسیار غنی از جمله کلسیم ، چربی بدون کلسترول ، ویتامین ها ، علی الخصوص ویتامین D و مواد پروتئینی می باشد.بطوریکه به تنهایی میتواند غذای کاملی برای انسان محسوب گردد ، غذایی که مصرف آن برای همة گروههای سنی و جنسی لازم و ضروری است.

ارائه دهندگان این طرح در نظر دارند به فعالیت در زمینه تولید شیر پرداخته و شیر مورد نیاز در سطح منطقه را تامین نمایند، در عین حال با تلقیح گاوهای شیری ،اقدام به تولید گوساله خواهد شد که گوساله‌های نر حاصل به فروش رسیده و تلیسه‌های بوجود آمده جایگزین دامهای پیر شده و مازاد تلیسه ها نیز به فروش خواهند رسید. همچنین علوفه و کنسانترة مورد نیاز نیز از محل کاشت علوفه در اراضی طرح استحصال میگردد.

اجرای علاوه بر اینکه دارای توجیه اقتصادی مناسبی می‌باشد ، همچنین زمینه اشتغال نیروهای ماهر و نیمه ماهر را فراهم می‌آورد. ضمن اینکه این طرح دارای این قابلیت می‌باشد که در قالب تعاونی‌های بانوان به مرحله اجرا درآید.

توجیه اقتصادی طرح :

الف – سرمایه گذاری ثابت :

این طرح و تمامی ارقام و رقم‌های موجود در آن طبق برآوردهای کارشناسی شده و به سال جدید یعنی به سال ۱۳۹۰-۹۱ تنظیم شده است.

طرح توجیهی مجموعه اطلاعاتی هست که نشان دهنده کلیه اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک کار تجاری ( تولیدی و یا خدماتی ) می باشد . اطلاعاتی از قبیل سرمایه مورد نیاز ، دستگاه ها و لوازم مورد نیاز ، میزان تولید سالیانه و … تا میزان حقوق و دستمزد در این طرح ها تنظیم گردیده است . داشتن یک طرح توجیهی ( طرح تجاری ) نه تنها برای افرادی که مایل به استفاده از تسهیلات بانکی هستند مفید هست بلکه برای افرا علاقه مند به راه اندازی کسب و کار نیز ضروری می باشد .

این طرح توجیهی در ۱۸ صفحه ,به صورت فایل word,جمع آوری شده است

لازم به ذکر است که شرکت نوین پرداز حامی شما در کلیه طرح‌های پیمانکاری خواهد بود.پس چنانچه شما کارفرما هستید و فاقد توانایی‌های لازم در برپایی مجموعه تولیدی خود هستید .هم اکنون وحتی پس از سفارش می توانید نسبت به سفارشات پیمانکاری خود اقدام نمایید.ما همیشه همراه و همکار شما خواهیم بود.

اورجینال

فروشنده: تی تی شاپ

قیمت: 6,000 تومان

درصد :11

خرید طرح توجیهی پرورش گاو شیری

خرید آشنایی با برترین نقاش دیجیتال جهان
خرید آموزش مدل سازی اتومبیل در نرم افزار Maya





:: برچسب‌ها: خرید , طرح , توجیهی , پرورش , گاو , شیری ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: