خرید مهندسی مکانیک-آموزش پاورمیل-آموزش PowerMill نرم افزار PowerMill
نوشته شده توسط : mohammad

مهندسی مکانیک-آموزش پاورمیل-آموزش PowerMill نرم افزار PowerMill


خرید مهندسی مکانیک-آموزش پاورمیل-آموزش PowerMill نرم افزار PowerMill


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته فنی مهندسی

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته فنی مهندسی
مهندسی مکانیک-آموزش پاورمیل-آموزش PowerMill نرم افزار PowerMill
نرم افزار و آموزش برنامه PowerMill
قویترین نرم افزار ماشینکاری فرز CNC
شامل 2 عدد DVD

PowerMill پاورمیل یکی از قدرمندترین و برجسته ترین نرم افزارهای سری CAM می باشد که جهت تهیه مسیر حرکت ابزار در دستگاههای CNC کاربرد دارد .در این زمینه نرم افزارهای دیگری نیز وجود دارند که بی شک برجسته ترین و بی رقیب ترین آنان نرم افزار پاورمیل PowerMill محصول شرکت Delcam میباشد. که بعلت توانمندیهای بی نظیر و سادگی کار با آن و ارایه نتایج بی نقص در صنایع صنعتی مختلفی مثل قطعه سازی،قالب سازی، خودروسازی و هوافضا در سطح دنیا مورد استفاده قرار میگیرد.
نرم افزار پاورمیل با دربر داشتن استراتژیهای مختلف ماشین کاری مانند خشن کاری ، پرداخت کاری معمولی یا سرعت بالا (High Speed Machining) و تکنیکها و ابزارهای تعریف شده فوق العاده و پوشش دهی گستره عظیمی از دستگاههای CNC معمولی و پیشرفته ( تا پنج محور کاری) میتواند بهنرین مسیر را جهت حرکت ابزار روی قطعه کار تعیین نماید که نتیجه این هوشمندی کاهش زمان ماشینکاری ،بهبود کیفیت سطح ماشینکاری و در نهایت کاهش هزینه با بالاترین راندمان کاری میباشد.

قابلیتهای Powermill
Automatic Collision Adoidance جلوگیری هوشمندانه از برخورد یکی از هوشمندانه ترین قابلیتهایی که در کار با نرم افزار PowerMill به چشم میخورد محاسبات پیچیده جهت پرهیز ازکوچکترین برخورد با دیواره ها یا قطعه کار می باشد .
PowerMill با محاسبه کوچکترین حرکتها و چرخشها و زوایای کلگی ،طول ابزار، مسیر حرکت و نحوه بسته شدن بلوک و روبندها ، زوایه و سرعت ورود و خروج ابزار بطور هوشمندانه از برخوردهای نامطلوب احتمالی ابزار با دیواره ها و قسمتهای غیر ضروری جلوگیری می نماید وبا توجه به شکل و هندسه قطعه کار و نوع ابزار و ماشین حداکثر براده برداری را با حداکثر کیفیت ارائه میدهد .
از دیگر توانمندیهای نرم افزار پاورمیل قابلیت کنترل ضخامت قطعه درحین عملیات براده برداری میباشد.این خاصیت در جاهایی که از فیکسچرها یا کلمپ استفاده میکنیم کاربرد فراوان دارد.در کشور ما نیز تقریبا رایج ترین و گسترده ترین نرم افزاری که در این زمینه مورد استفاده قرار میگیرد همان پاورمیل PowerMill میباشد .
پاورمیل PowerMill کاربر را قادر میسازد با دسترسی داشتن به ابزارهای شبیه سازی فرآیند براده برداری بهترین سطح خروجی را از قطعه به دست آورده و پس از تهیه G-Code و انتقال آن به ماشین دقیقا به همان کیفیت سطح دست پیدا کنید. این نکته را سطوح تخت با صافی سطح بالا بیشتر نمایان میباشد.
پاورمیل PowerMill جهت پوشش دادن به گستره کاملی از دستگاههای براده برداری حتی موارد و مسیرها و حرکتهای خاص پیش بینی های لازم را انجام داده است برای مثال در شکل زیر جهت داشتن یک حرکت نرم و با دقت بالای ابزار برای براده برداری لبه های پره یک توربین دقیق تمهیدات لازم صورت گرفته شده است .

نحوه کار در پاورمیل PowerMill :
اولین مرحله برای شروع یک عملیات ماشینکاری ایجاد شکل یا هندسه قطعه میباشد که این کار در نرم افزارهای مدلسازی سه بعدی صورت میگیرد و بهترین آنان که به پاورمیل PowerMill لینک است PowerShape میباشد که توسط شرکت Delcam تهیه گردیده است اما با نرم افزارهای مدلسازی مشابه نیز مثل Catia – SolidWorks ProEngineer و ... نیز میتوان هندسه شکل را ساخت.
پس از وارد کردن مدل سه بعدی حال باید بلوک خام را جهت عملیات ماشینکاری تهیه کرد که این کار به دو صورت دستی یا اتوماتیک قابل اجرا میباشد. پس از این کار ابزارهای مورد نیاز را ازنظر شکل و قطر و طول و نوع آنان از Tool DataBase نرم افزارانتخاب کنیم و سپس میتوان فرآیند ماشینکاری را با استفاده از استراتژیهای مختلف ایجاد کنیم .

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی بسیار زیبا ومنحنصر به فرد است.همانند سایر محصولات همراه این محصول می باشد هدیه دریافت کنید.محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید.شامل 2 عدد DVD می باشد .

فروشنده: پارس دکان

قیمت: 11,000 تومان

درصد :15

خرید مهندسی مکانیک-آموزش پاورمیل-آموزش PowerMill نرم افزار PowerMill

خرید طرح توجیهی تولید پوشاک(پیراهن)
خرید آموزش ساده و کاربردی Windows 7





:: برچسب‌ها: خرید , مهندسی , مکانیک-آموزش , پاورمیل-آموزش , PowerMill نرم , افزار , PowerMill ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: