خرید Windows X pro
نوشته شده توسط : mohammad

Windows X pro


خرید Windows X pro


دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته سیستم عامل

انتشار جدیدترین و زیباترین ویندوز با امکانات فوق العاده!

یک ویندوز کاملا متفاوت و فوق العاده که میتوانید فقط با یک کلیک یک ویندوز زیبا
به همراه تمامی نرم افزارهای کاربردی، درایورها و ... را بسادگی نصب کنید!

ویندوز X pro چیست ؟


Windows XP از همان اولین ماه های انتشار محبوبیت خاصی در بین کاربران کامپیوتر در دنیا داشته و همواره بواسطه پشتیبانی همه جانبه مایکروسافت، متناسب با جدیدترین نرم افزارها و سخت افزارهای موجود به روز شده است. همین امر باعث شده تا این ویندوز به یک سیستم عامل پایدار و سازگار با نیازهای کاربران تبدیل شود.

می توان گفت که تقریبا تمامی کاربران کامپیوتر کم وبیش آشنایی لازم برای کار با این ویندوز را دارند، با این حال نصب آن برای اکثر آنها مشکل است. از طرفی بسته به تخصص شخصی که این ویندوز را نصب می کند، کارایی، سرعت و دوام آن نیز متغیر خواهد بود. از اینرو بر آن شدیم تا طی یک تحقیق گسترده در زمینه اتوماتیک سازی این امر، از یک سو کاملترین، امن ترین و بهینه ترین ویندوز XP ممکن را ساخته و از سویی دیگر این روند را برای کسانی که آشنایی کافی با آن ندارند سریع و ساده گردانیم.

پس از حدود دو سال و نیم تحقیق، آزمایش بر روی انواع سخت افزارها و برطرف کردن تمامی اشکالات احتمالی نرم افزاری، نسخه نهایی این محصول آماده ارائه می باشد. Windows Xpro . در این نسخه فقط با یک کلیک کاربر قادر خواهد بود ویندوز، سرویس پک 3، آخرین آپدیت های ویندوز، درایورها و کاربردی ترین برنامه ها را نصب کند و هرگز نگران ویندوز قبلی، فایل های اضافی مربوط به آن و ویروسهای فعال در آن نباشد.

Windows X pro 2010
ویندوزی کاملا متفاوت با امکانات فوق العاده که میتوانید فقط با یک کلیک یک ویندوز زیبا به همراه تمامی نرم افزار ها، درایور ها و... را نصب کنید!




مزیت ها :
- دارای آخرین آپدیت ها
- دارای ظاهری متفاوت و بسیار زیبا (تمامی تم های ویندوز ویستا و سون)
- قابلیت نصب دوگانه (Autorun, Boot)
- قابلیت شناسایی و نصب بر روی انواع هارد دیسک ها
- نصب آخرین نسخه درایورهای ده قطعه اصلی کامپیوتر (کارت گرافیک - مودم - کارت صدا - بولوتوث یا موبایل یا رم ریدر - وب کم - پرینتر- اسکنر و...)
- بهترین عملکرد و سرعت ممکن در نتیجه بهینه سازی منحصر به فرد
- قابل استفاده برای تمامی کاربران (حتی بدون داشتن اطلاعات اولیه نصب)
- قابلیت آپدیت آنلاین از سایت رسمی مایکروسافت (تست شده در فوریه 2010) همراه با نصب و آپدیت اتوماتیک آنتی ویروس ها
- نصب ویندوز، سرویس پک 3 و آخرین آپدیت های آن، درایورها، برنامه ها و بهینه سازی نهایی فقط با یک کلیک
- حذف کامل ویندوز قبلی و پاک کردن آثار ویروسها و فایل های اضافی مربوط به آن و نصب کاملا مستقل ویندوز جدید در همان درایو
- نصب اتوماتیک آخرین نسخه پرکاربردترین برنامه ها به انتخاب کاربر (لیست کامل برنامه ها و درایورها در بخش "جزئیات" موجود میباشد)
- نصب بسیار سریع و خارق العاده درعین حال اتوماتیک و حرفه ای بدون نیاز اطاعات فنی و تخصصی کاربر
- بهینه سازی شده برای انواع نرم افزارها و بازی ها و مقابله با انواع ویروس ها و تروجان ها
- نصب فونت های بسیار زیبا برای ویندوز
- و از همه مهم تر امکان نصب اتوماتیک آخرین نسخه از پرکاربرترین نرم افزارها با امکان انتخاب کاربر شامل لیست حدود بیش از 100 نرم افزار کاربردی

جزئیات :
بر خلاف بسیاری از ویندوزهای موجود در بازار که کرک شده اند، ویندوز XP اولیه ای که برای ساخت این محصول از آن استفاده شده جزو اولین نسخه های شرکتی (Volume License) منتشر شده توسط مایکروسافت بوده و کاملا سالم و دست نخورده می باشد.
تمامی آپدیت ها و برنامه های جانبی ویندوز (از قبیل Directx و Dotnet Framework) از سایت رسمی مایکروسافت دانلود شده اند و دارای امضای دیجیتالی مایکروسافت می باشند.
بعد از این که DVD در درایو قرار گیرد صفحه Autorun ویندوز Xpro ظاهر می شود و در قسمت نصب ویندوز، می توان فقط با یک کلیک نصب را آغاز کرد. بدین ترتیب تا پایان نصب، نیازی به انجام هیچ کاری توسط کاربر نمی باشد.
درایور های متناسب با این ده قطعه اصلی در طول نصب ویندوز، شناسایی و نصب خواهند شد:
Mainboard Chipsets , CPU , Graphic , LAN , Wireless LAN , Mass Storage (hard disk) , Sound , Modem (dial-up) , Bluetooth , Webcam
پس از اتمام نصب ویندوز، صفحه مربوط به نصب نرم افزارها فراخوانی می شود که به طور خودکار پس از 60 ثانیه شروع به نصب نرم افزارهای پیش فرض می کند. در این مرحله کاربر می تواند با کلیک بر روی صفحه، ثانیه شمار را از کار انداخته، برنامه های مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس بر کلید "شروع نصب" کلیک کند.
نصب تمامی نرم افزارها به صورت کاملا اتوماتیک و رجیستر شده انجام می شود. لازم به ذکر است که برای رجیستر کردن آنها از هیچ crack یا keygen استفاده نشده است تا محصول نهایی از هر گونه آلودگی ایمن باشد.
از آنجایی که برخی از ویروسها در درایو های مختلف هارد از خود فایل های inf بجا می گذارند تا در صورت تغییر ویندوز، با ورود به این درایو ها ویندوز جدید نیز آلوده شود، در ویندوز Xpro تمهیداتی انجام شده تا این فایل ها و پوشه های مرتبط با آنها پاک شوند و ورود به این درایو ها بی خطر شود. در این صورت کاربر قادر خواهد بود فایل های مخفی باقی مانده از ویروس را در این درایوها مشاهده و پاک کند و یا با اسکن کامل درایو تمامی آثار آنها را از بین ببرد.






لیست نرم افزارهای موجود در این مجموعه:

- Applications
7-zip , WinRAR , dobe Reader , CloneCD , Virtual Clone Drive , Firefox , Opera , Yahoo Messenger , Microsoft Live Messenger , Flash Player , SilverLight , Ahead Nero , Free Download Manager

- MultiMedia :
K-Lite Mega Codec Pack , VideoLan , Cyberlink PowerDVD , Total Video Converter

- Xpro Desktop Effects :
Xpro Flip (winkey tab) , Xpro Multi-Desktop (ctrl shift z)

- Microsoft Products :
Microsoft Office 2007 SP2 , Microsoft DirectX , Microsoft DotNet FrameWork

- Security :
Avira Antivir Personal Free , Eset NOD32 Antivirus , Eset Smart Security

- Three Beautiful Screen Savers

and ....




در نهایت پس از اتمام کار نصب نرم افزارها، تمامی فایل های موقت (temp) و غیر ضروری پاک می شوند و ویندوز پس از ریستارت نهایی آماده استفاده می گردد.
در Autorun این دیسک دو امکان "بهینه سازی ابعاد و وضوح تصویر" و همچنین "فراخوانی مجدد محیط نصب اتوماتیک نرم افزارها" نیز تعبیه شده است.


این محصول فوق العاده برای اولین بار در ایران، به همراه پک اورجینال کامل (سیلور)
به صورت قفل گذاری شده همراه با جعبه و راهنمای نصب عرضه میشود.


این ویندوز برای تمامی کاربران چه آماتور و چه حرفه ای پیشنهاد میشود زیرا با داشتن این دی وی دی در کمتر از 40 دقیقه میتوانید برای همیشه از نصب ویندوز و یا نرم افزار ها، آنتی ویروس و از همه مهمتر درایور هایی که حتی در هیچ کجا موجود نیست خلاص شوید و گفتنی است که ظاهر این ویندوز بسیار جدید و کاربر پسند میباشد.

شما برای اولین بار در ایران میتوانید با کلیک بر عکس خرید پستی زیر و پر کردن یک فرم ساده ابتدا این محصول فوق العاده را در سراسر کشور تحویل گرفته و سپس هزینه آن را به مامور پستی بپردازید.


فروشنده: صفر سیصد و یازده دات کام

قیمت: 12,000 تومان

درصد :8

خرید Windows X pro



خرید آموزش نجاری
خرید طرح توجیهی تولید پروفیل MDF-اورجینال
خرید امام علی(اورجینال)
خرید نرم افزار آسان سازی مدیریت زیر ساخت IT - برنامه Microsoft Desktop Optimization Pack 2011




:: برچسب‌ها: خرید , Windows , pro ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: