خرید **خرگوش (چشمک زن)**
نوشته شده توسط : mohammad

**خرگوش (چشمک زن)**


خرید **خرگوش (چشمک زن)**


دسته لوازم زیردسته کیتهای الکترونیکی

خرگوش (چشمک زن)



یک چشمک زن بسیار زیبا است که دو عدد LED بجای چشمها و یک LED برای دهان آن قرار گرفته ، متناوبا چشمک می زنند.

تغذیه مدار 3 تا 12 ولت DC است.

یکی از کیت های آموزشی مقدماتی الکترونیک می باشد. علاوه بر جنبه های آموزشی و علمی می توانید آن را به عنوان تزیین یا کار دستی نیز به کار برید. این کیت را می توانید به راحتی در اتومبیل جاسازی نموده تا با فشار به پدال ترمز ، روشن شود یا روی دوچرخه و موتور نصب کرد و هرجای دیگری که به فکرتان می رسد. در تاریکی شب این کیت جلوه و درخشش فوق العاده ای خواهد داشت.

راه اندازی مدار :

برای روشن کردن کیت کافیست 4 عدد باتری قلمی را در جاباتری قرار داده ، با وصل ولتاژ به مدار کیت خرگوش شروع به روشن و خاموش شدن می کند. می توانید کیت خرگوش را به وسیله باتری به دوچرخه تان وصل کنید. شما می توانید خرگوش را به چراغ ترمز یا سقف ماشین وصل کنید که هنگام ترمز گرفتن یا باز کردن در ، خرگوش شروع به چشمک زدن و جلب توجه نماید. این کیت را می توان در خیلی از جاها به عنوان تزیین یا جلب توجه مورد استفاده قرار داد که ذوق و سلیقه و نظر شما تعیین کننده آن خواهد بود.

نکته : چنانجه خواستید کیت را به دینام دوچرخه اتصال دهید ، چون برق دینام AC (متناوب) است ولی برق مورد مصرف کیت DC (مستقیم) است. از این رو باید برق AC را به وسیله مدار یکسو ساز به برق DC تبدیل نمود. برای این کار کافی است یک دیود و یک خازن سر راه برق دینام جهت یکسو سازی قرار دهید.

شرح کار علمی مدار :

مدار زیر شامل یک مولتی ویبراتوراستابل می باشد که با استفاده از دو ترانزیستور ، دو خازن و چهار عدد مقاومت بدون تحریک خارجی نوسان می کند. پس از اتصال تغذیه به مدار ترانزیستور T1 را در حالت قطع و T2 را در حالت وصل در نظر می گیریم (عکس این فرض نیز صادق است) در این صورت D1 و D2 خاموش و D3 روشن می باشد. بیس T2 از طریق C2 تحریک و همانطور که فرض شده بود T2 در حالت وصل قرار می گیرد. خازن C1 از مسیر کلکتور امیتر T2 و بیس امیتر T1 به منفی وصل شده ابتدا شارژ و سپس از طریق R1 دشارژ می شود تا هنگامی که ولتاژ آن مناسب جهت تحریک بیس T1 شود در این زمان T1 در حالت وصل قرار گرفته ، باعث روشن شدن D1 و D2 می شود. ضمناّ خازن C2 از مسیر کلکتور T1 و بیس امیتر T2 به منفی متصل شده و T2 در حالت قطع قرار می گیرد. این حالت تا هنگامی که تغذیه مدار وصل باشد تکرار شده و باعث چشمک زدن دیودهای نورانی می شود. R2 و R3 علاوه بر تامین ولتاژ کلکتور جریان دیودهای نورانی را نیز محدود می کند.


این مجموعه با بهترین بسته بندی و دفترچه راهنما به تمام نقاط کشور عزیزمان ارسال می شود.

فروشنده: عصر شاپ1

قیمت: 10,000 تومان

درصد :30

خرید **خرگوش (چشمک زن)**



خرید نرم افزار ایجاد نقاشی دیجیتالی
خرید کتابخانه بزرگ فارسی عمومی و تخصصی (اوریجینال شرکتی)
خرید Alien Shooter
خرید سریال توطئه فامیلی(اورجینال)




:: برچسب‌ها: خرید , خرگوش , چشمک , زن ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: