خرید مجموعه فیلم و مالتی مدیاآموزش زبان انگلیسی Understanding English Speech(اورجینال) اشانتیون مجموعه ebook
نوشته شده توسط : mohammad

مجموعه فیلم و مالتی مدیاآموزش زبان انگلیسی Understanding English Speech(اورجینال)  اشانتیون مجموعه ebook


خرید مجموعه فیلم و مالتی مدیاآموزش زبان انگلیسی Understanding English Speech(اورجینال) اشانتیون مجموعه ebook


دسته فیلم و کارتن زیردسته متفرقه

شماره مجوز: 155/73846

این مجموعه جهت تقویت و درک بهتر مکالمات زبان انگلیسی است. خیلی از اوقات با گذراندن دوره های زبان در موسسات مختلف، همواره احساس ضعف در یادگیری می کنید. یکی از دلایل این مهم نداشتن توانایی کافی در تفکیک کلمات و درک مطلب، به هنگام صحبت کردن مدرس است. این امر دو دلیل کلی دارد. در ابتدا سرعت و نحوه تلفظ لغات در زبان انگلیسی برای کسانی که مدت زیادی در کشورهای انگلیسی زبات صحبت کرده اند، به مراتب متفاوت است. و دلیل دیگر نداشتن دایره لغات کافی برای یک زبان پر لغت مانند انگلیسی است. این مجموعه به شما کمک می کند تا درک صحیحی از کلمات و جملات زبان انگلیسی داشته باشید و در هنگام مکالمه با افراد دچار مشکل نشوید. در واقع این مجموعه به شما کمک می کند تا مفهوم درست کلمات و جملات انگلیسی را دریابید تا بتوانید علاوه بر اینکه صحبت های طرف مقابل را کاملآ درک کنید، به صورت روان نیز با او صحبت کنید.در هر بخش این مجموعه بیش از 350 لغت جدید به زبان آموز یاد داده می شود. در طی مدت یادگیری مجموعه، شما در حدود 4000 لغت جدید یاد خواهید گرفت.

یکی از ویژگی های این مجموعه پشتیبانی از لهجه مردم کشورهای مختلف است که به زبان انگلیسی صحبت می کنند در واقع درون این مجموعه لهجه های انگلیسی (بریتانیایی و آمریکایی)، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی قرار گرفته است که زبان آموز میتواند با انتخاب لهجه مورد نظر خود به کلمات و جملات با لهجه انتخاب شده گوش دهد و با طرز گویش افراد با لهجه های مختلف آشنا شود. از امکانات این مجموعه میتوان به مواردی همچون کاهش یا افزایش سرعت پخش کلمات و جملات توسط برنامه و همچنین امکان مقایسه صدای خود با استاندارد برنامه اشاره کرد بدین صورت که ابتدا مکالمه توسط برنامه پخش می شود و شما خود همان مکالمه را توسط میکروفن وارد برنامه می کنید و سپس برنامه اقدام به آنالیز صدای شما با صدای استاندارد می کند و نتایج این برسی را در اختیار شما قرار می دهد.


برخی از ویژگیهای این مجموعه:
- داشتن مکالمات در موضوعات علمی، ورزشی، کسب و کار، سرگرمی و ...
- قابلیت مقایسه مکالمه زبان آموز با مکالمه اصلی برنامه.
- امکان تغییر سرعت پخش کلمات و جملات.
- پشتیبانی از لهجه کشورهای مختلف.
- آموزش 350 کلمه در هر سی دی.
- امکان تغییر ریتم پخش کلمات و جملات.
- دارا بودن تمرین های مختلف.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...





و اما محصولی که با این مجموعه جهت هر چه بالاتر بردن سطح مخاطب ارائه می شود مجموعه 4000 کتاب الکترونیکی تخصصی و عمومی می باشد که خود این مجموعه ارزشمند دارای قیمت بالایی می باشد که شما می توانید با خرید این محصول این مجموعه را به صورت هدیه از ما دریافت کنید در ادامه توضیحاتی در مورد این گنجینه ارزشمند آمده است


شاید برای شما هم پیش آمده که برای یافتن یک کتاب خاص به چندین کتابفروشی مراجعه کرده اید و بعد از گذراندن چندین ساعت، خسته و کوفته با دست خالی به خانه بازگشته اید!
ما برای حل مشکل شما، چاره ای اندیشیده ایم…
ما مجموعه ای جامع و کامل از کتابهای الکترونیک، به صورت کاملا دسته بندی شده در موضوعات مختلف را آماده کرده ایم تا شما با صرف زمانی اندک و صد البته هزینه ای بسیار کم، کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید.
حتی گاهی پیش می آید که بدون هیچ ذهنیت قبلی به کتاب فروشی میروید و با ده ها هزارتومان هزینه تعداد انگشت شماری کتاب میخرید. میتوانید با هزینه ای زیر ده هزار تومان صاحب ۱۰۰ جلد؟ نه!! ۱۰۰۰ جلد؟ نه!! 4000 جلد کتاب شوید و هر گاه که خواستید رایانه تان را روشن کنید و بر اساس موضوع دلخواه یا مورد نیازتان یک کتاب را پیدا کرده و مطالعه نمایید.
ما امکانی را فراهم کرده ایم که شما بتوانید با یک بار صرف زمان و هزینه 4000 جلد کتاب فارسی در موضوعات مختلف را خریداری و تا مدتها از آن استفاده کنید.
موضوعات این کتابها عبارتند از:
اجتماعی
ادبیات
بانوان
نونهالان
پزشکی و بهداشت
تاریخ
تجارت و بازاریابی
داستان و رمان
شعر و غزلیات
هنر و تاریخ هنر
مذهبی
مدیریت
موفقیت و کامیابی
تجارت و بازرگانی
زبان
فکر و اندیشه
کامپیوتر و علوم مربوطه
اینترنت
جغرافیا
علوم نامانوس
نقد و بررسی
اطلاعات عمومی
مقالات علمی فرهنگی هنری

کتب این مجموعه به صورت PDF و EBOOK میباشند

فروشنده: وطن کالا

قیمت: 9,200 تومان

درصد :36

خرید مجموعه فیلم و مالتی مدیاآموزش زبان انگلیسی Understanding English Speech(اورجینال)  اشانتیون مجموعه ebook



خرید آموزش تصویری پرورش قارچ خوراکی در منزل 9 سی دی معادل دی وی دی/اصل
خرید کاهش دهنده مصرف بنزین خودرو (neo socket)
خرید آموزش فوق حرفه ای جودو dvd -اورجینال
خرید کتاب پی دی اف کابالا و پایان تاریخش




:: برچسب‌ها: خرید , مجموعه , فیلم , مالتی , مدیاآموزش , زبان , انگلیسی , Understanding , English , Speech , اورجینال , اشانتیون , مجموعه , ebook ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: