خرید رازهای موفقیت 2
نوشته شده توسط : mohammad

رازهای موفقیت 2


خرید رازهای موفقیت 2


دسته فیلم و کارتن زیردسته متفرقه

به شماره پروانه 155/463516
رازهای موفقیت برایان تریسیرازهای موفقیت برایان تریسی

سخنرانیها و سمینارها

دوبله شده به فارسی

هنر مدیریت زندگی

اسرار دایره معنویات

رازهای ناگفته موفقیت

دستیابی به قدرت درون

دستیابی به موقیت نا محدود

در شروع زندگی به جز ذهنی کنجکاو و مشتاق،مزیت دیگری نداشت. در تحصیل ضعیف بود و مدرسه را نیمه کاره رها کرد. چندین سال کارهای سخت کارگری کرد و به نظر نمی آمد آینده درخشانی داشته باشد. در جوانی کاری در یک کشتی باربری پیدا کرد و دنیا را گشت. هشت سال مدان سفر کرد و کار، در نتیجه بیش از هشتاد کشور را در پنج قاره دید. هرگاه کارگری گیرش نمی آمد دست فروشی میکرد. همینطور ادامه داشت تا اینکه به خود آمد و اطرافش را نگریست و از خود پرسید: چگونه است که آدم های دیگر روزگارشان بهتر از من است؟

بعد کاری کرد که زندگیش را دگرگون کرد.به سراغ کسانی رفت که در امر فروش موفق بودندو از آنها علت موفقیتشان را پرسید و روی نحوه کارشان متمرکز شد. توصیه ها و راهنمایی هایشان را به کار بست و میزان فروشش بالا رفت. در نتیجه آنقدر پیش رفت تا به پست مدیریت فروش دست یافت.

در این سمت نیز همان راه را به کار بست. یعنی با تحلیل روشهای کاری مدیران فروش موفق کارهای آنان را پیش گرفت.این روند یاد گرفتن و به کار بستن آموخته ها زندگی او را دگرگون کرد و در نهایت تعجب به سادگی آنها پی برد.

به بیان ساده: بعضی به این دلیل بهتر از دیگران میشوند که برخی کارها را طور دیگری انجام میدهند. علی الخصوص از وقتشان بسیار بسیار بهتر از آدمهای معمولی استفاده میکنند.

وی چون پیشینه اولیه نا موفقی داشت ، سخت احساس حقارت و ناتوانی پیدا کرده بود. خود را در دام این تصور ذهنی که"آدمهایی که از او بهتر عمل میکردند عملا و واقعا از او بهتر هستند" گرفتار کرده بود.چیزی که او یاد گرفت این بود که ضرورتا اینگونه هم نیست. آنها فقط به نحوه دیگری عمل میکردند و چیزیکه انان به مدد عقل سلیم یاد گرفته اند، او هم میتواند بیاموزد.

آنگاه بود که پی به این راز برد.از این کشف خود هم خوشحال بود هم هیجان زده. وی فهمید که میتواند زندگیش را عوض کند و تقریبا به هر هدفی که در نظر بگیرد میتواند دست پیدا کند به شرطی که بفهمد دیگران در آن زمینه چه کرده اند.

یک سال از شروع کار فروشش که گذشت ، یک فروشنده درجه یک شد. طی فاصله کوتاهی مدیر فروش ، و سپس معاون رئیس شد و نود و پنج عامل فروش در شش کشور زیر نظر وی کار میکردند.آن زمان بیست و پنج ساله بود.طی سالها در بیست و دو شغل گوناگون کار کرد. چندین شرکت را بنیان گذاشت، و از یک دانشگاه معتبر در رشته تجارت فاغ التحصیل شد. همچنین زبانهای فرانسه،آلمانی و اسپانیایی را نیز آموخت.

پیام وی را به طور خلاصه میتوان اینگونه گفت: " کلید همه موفقیت های بزرگ، دستاوردهای کلان،احترام،مقام و موقعیت و خوشبختی در زندگی آن است که بتوانی بر روی مهمترین کار و وظیفه ات تمرکز کنی و فقط به آن بیاندیشی و آن را خوب انجام دهی و تا کاملا تمام نشده دست

فروشنده: آریا

قیمت: 8,500 تومان

درصد :20

خرید رازهای موفقیت 2



خرید کریستال بزرگ سری 28
خرید نرم افزار و بازیهای موتورولا
خرید آموزش عملی و کاربردی CCNP SWITCH به زبان ساده به صورت LAB
خرید سریال ولایت عشق اورجینال




:: برچسب‌ها: خرید , رازهای , موفقیت ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: