خرید مجموعه بی نظیر کتب الکترونیک حسابداری در زمینه سرمایه گذاری
نوشته شده توسط : mohammad

مجموعه بی نظیر کتب الکترونیک حسابداری در زمینه سرمایه گذاری


خرید مجموعه بی نظیر کتب الکترونیک حسابداری در زمینه سرمایه گذاری


دسته مالی و اداری زیردسته حسابداری

مجموعه بی نظیر کتب الکترونیک حسابداری در زمینه سرمایه گذاری
اشانتیون
1 سی دی





این مجموعه دائما در حال کامل تر شدن است! لطفا با تهیه ی آن از فروشگاه عصر نو به روز ترین و کامل ترین مجموعه را در دست داشته باشید!

برخی از کتب این مجموعه عبارتند از :

*** آشنایی با اطلاعات مالی

درک اطلاعات مالی به دلیل حجم زیاد و روش ارائه ظاهرا غیرقابل درک آن، برای بسیاری از مردم دشوار به نظر میرسد. ر این کتاب سعی شده تا راهنمای سیستماتیک در مورد اطلاعات مالی و گزارشگری مالی در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

*** بازارهای نوظهور

این کتاب به بررسی دقیق ارتباط بین نقدشوندگی بازار و عوامل تاثیرگذار بر آن نظیر ساختارهای بازار، سیاست های مالی، ساختارهای مقرراتی، زیرساختهای معاملاتی، میزان نوآوری مالی و وجود تنوع در بین سرمایه گذاران می پردازد. در این تحقیق، نوآوری های بازارهای نوظهور برای افزایش نقدشوندگی و نیز میزان موفقیت این نوآوری ها تعیین شده اند.





*** اصل چهل و چهارم

شامل بخش های:: قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه: اصل 44 قانون اساسی: سند چشم انداز بیست ساله: قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی

*** بازارهای اوراق قرضه شرکتی در حال توسعه در آسیا

موارد مورد بررسی در این کتاب عبارتند از:(1) چرا به یک بازار اوراق شرکتی نیاز است؟(2) چارچوب نهادی و قانونی(3) نقش اطلاعات(4) نقدینگی بازار(5) نقش بانک‌های مرکزی در توسعه‌ی بازار

*** مجموعه مقالات همایش راهبری شرکت

در تابستان 1387 ، بورس اوراق بهادار تهران اقدام به یرگزاری همایش راهبری شرکتی (Corporate Governance) با همکاری نهادهای بازار سرمایه کشور نمود. این کتاب حاوی چند مقاله ارائه شده در این همایش است که عبارتند از: مبانی و ضرورت راهبری شرکتی حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک در نظام بانکداریشفافیت، اطلاعات حسابداری مالی و نظام راهبری شرکتیاستقرار نظام راهبری شرکتی: تجربه بورس اوراق بهادار تهرانحاکمیت (راهبری) شرکتی و پاسخگوییحاکمیت شرکتی؛ حمایت از سهامداران


*** مجموعه مقالات دانشجویان درباره نظام راهبری شرکتی

در این مجموعه به گوشه هایی از موضوع نظام راهبری شرکت ها، توسط دانشجویان ارشد حسابداری در دانشگاه تهران و برای ارائه در همایش راهبری شرکتی (تابستان 1387) پرداخته شده است.



*** بازارها و نهادهای مالی

بازارهای مالی جریان انتقال وجوه را از اشخاص حقیقی و حقوقی به شرکت‌ها، دولت‌ها و سایر اشخاص تسهیل می‌نمایند. نهادهای مالی نقش مهمی را در بازارهای مالی به عهده دارند. این نهادها به عنوان واسطه‌های مالی مسیر جریان وجوه را تعیین می‌کنند. کتاب بازارها ونهادهای مالی نقش بازارها و مؤسسات مالی را در بازار پول و سرمایه که به سرمایه‌گذاری و شرکت‌ها کمک می‌کنند تشریح می‌نماید. این کتاب چارچوب مفهومی برای شناخت آن است که چرا بازارها بوجود آمدند و چرا ما به آنها نیازداریم. انواع بازارهای مالی با تاکید روی اوراق بهادار مورد معامله تشریح می‌شوند.



*** چهارچوب یکپارچه مدیریت ریسک

بخش اول

مدیریت ریسک، مدیر را قادر میسازد علی رغم وجود عدم قطعیت، ریسک ها و فرصت های وابسته به آن، یک واحد اقتصادی را بصورت موثر اداره نماید.بخش اول این کتاب الکترونیکی که در 12 فصل آماده گردیده، به مباحث مختلف و مرتبط با موضوع فوق می پردازد.






*** چهارچوب یکپارچه مدیریت ریسک

در این کتاب الکترونیکی مواردی در مورد فنون بکار رفته در سطوح مختلف یک سازمان جهت بکارگیری اصول مدیریت ریسک یک بنگاه ارائه شده است.لازمه بهره مندی بیشتر از مطالعه این کتاب ، آشنایی با سازمان چهارچوب ارائه شده می باشد.


*** و سایر کتبی بسیار مفیدی که از دیدن آن ها حتما لذت خواهید برد!






از این محصول کلیه ی اساتید برای درس دادن در کلاس و نیز کلیه دانشجویان برای ارائه یا فراگرفتن محتوای آموزش می توانند بهره ببرند!
قابل استفاده برای دانشگاه ها ، موسسات کنکور و نیز کلیه ی گروه های علمی و شرکت ها!



*** هدیه ی ویژه ی خرید شما یک جلد کتاب الکترونیک دیگر است که در محصول ارسالی موجود خواهد بود. ****


فروشنده: عصر نو ایران

قیمت: 7,500 تومان

درصد :20

خرید مجموعه بی نظیر کتب الکترونیک حسابداری در زمینه سرمایه گذاری



خرید کره زمین معلق در هوا
خرید نگین فیروزه نیشابور 4
خرید نسخه(2)راهنمای تحصیل در ترکیه دو سی دی
خرید بازی battle field 2142




:: برچسب‌ها: خرید , مجموعه , بی , نظیر , کتب , الکترونیک , حسابداری , در , زمینه , سرمایه , گذاری ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: