خرید آموزش زبان انگلیسی How do you do
نوشته شده توسط : mohammad

آموزش زبان انگلیسی How do you do


خرید آموزش زبان انگلیسی How do you do


دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی



قابل پخش با دی وی دی پلیر خانگی

در این مجموعه یک روبات انسان نما که تازه به این دنیا وارد شده

, میخواهد زبان انگلیسی را بیاموزد و شما قدم به قدم

همراه این روبات به فراگیری مکالمه زبان انگلیسی از ابتدا تا انتها

اقدام خواهید نمود.

این مجموعه یک خانم مهندس روباتی می سازد که از زبان انگلیسی هیچ نمی داند. او به محض متولد شدن در کارگاه این خانم یاد می گیرد که در برخورد اول به یک انگلیسی زبان به جای جمله How are You باید از عبارت How Do You Do استفاده کند و این آغاز یک دوره پرهیجان یادگیری جملات و اصطلاحات پایه ای زبان انگلیسی است.
بسیاری از زبان آموزان مبتدی زبان انگلیسی ، نیازمند مجموعه ای خودکفا و کامل هستند که ضمن معرفی کلمات و جملات بنیادی زبان انگلیسی از پایه و اساس آنها را با جزئیات گرامری زبان نیز آشنا سازد. این زبان آموزان مبتدی که می توانند از هر سن و سالی باشند ، عمدتا ترجیح می دهند از طریق تماشایفیلم و تعقیب یک داستان سرگرم کننده با واژه های جدید و موارد کاربرد آن آشنا شوند و در عمل و در سناریوهای شبه واقعی خود را جای هنرپیشه آشنای فیلم بگذارند و با پیشرفت او در هر مرحله ، آنها نیز به مرحله بالاتری صعود کنند.
مجموعه How Do You Do چنین مجموعه ای است. در این مجموعه یک خانم مهندس روباتی می سازد که از زبان انگلیسی هیچ نمی داند. او به محض متولد شدن در کارگاه این خانم یاد می گیرد که در برخورد اول به یک انگلیسی زبان به جای جمله How are You باید از عبارت How Do You Do استفاده کند و این آغاز یک دوره پرهیجان یادگیری جملات و اصطلاحات پایه ای زبان انگلیسی است.
اگر زمانی سری آموزش Follow Me و On We Go گل سرسبد سبک های یادگیری زبان انگلیسی بودند( و هنوز هم هستند و بسیاری هنوز این دو مجموعه را کامل ترین وساده ترین و بی نقص ترین می دانند) در دهه اخیر سری How Do You Do به اذعان بسیاری از زبان آموزان مبتدی کامل ترین مجموعه برای همه کسانی محسوب می شود که زبان انگلیسی شان بسیار ضعیف است و تنها در حد سالهای راهنمایی و اول دبیرستان با زبان آشنا هستند و مجبورند سریعا خود را با کلمات و جملات کلیدی و اساسی زبان آشنا سازند.
در این مجموعه موضوعات به تفکیک و با حفظ ارتباط معنایی و داستانی ارائه می شوند و در هر سناریو بعد از پرداختن مقدماتی به موضوع درس به کمک صحنه های شبیه سازی وبهره گیری از انیمیشن و کارتون ، موضوعات به طور کامل به زبان آموز فهمانده می شوند. رفتار طنزآلود و سرگرم کننده روبات فیلم که بسیاری اوقات زبان آموز از زاویه چشمان او به دنیا می نگرد باعث می شود که یادگیری زبان به کمک این مجموعه بسیارشیرین وجذاب جلوه کند و انسان از تماشای مکرر درسها دچار خستگی نشود. این روبات مانند یک زبان آموز مبتدی و متوسط واقعی بعضی اوقات مفاهیم را با هم اشتباه می کند و حتی نمی فهمد و در چنین این امکان را برای زبان آموز و تماشگر فیلم های آموزشی فراهم می کند تا با همزاد پنداری احساس تنهایی نکندو با شوق و علاقه و توجه بیشتری درسها را دنبال کند


این مجموعه شامل 24 مرحله میباشد که

هر مرحله بر روی یک موضوع زوم شده است. این مراحل عبارتند از :


IDENTITY
FOOD
FURNITURE
HOME
CLOTHES
TRAVEL
TELEPHONE
DOCTOR
EMPLOYMENT
RESTAURANT
DO IT YOURSELF
MEMORIES
EMERGENCIES
BANK
WEATHER
CAR
HOUSEWORK
POST OFFICE
HOSPITAL
LAW
SPORT
WORKPLACE
LOVE
SOUVENIRS

به همراه :

دیکشنری کامل بابی لان

دیکشنری کامل اکسفورد ادونس

چهار بازی رایانه ای جذاب

24 نرم افزار کاربردی کامپیوتر

400 عکس زیبا و دیدنی

فروشنده: امین1

قیمت: 5,000 تومان

درصد :10

خرید آموزش زبان انگلیسی How do you do



خرید هندونه شب یلدا(اورجینال)
خرید عطر پوما (زنانه ) 10میل شیشه اسپرت
خرید طرح توجیهی تولید پلی اکریلیک اسید -اورجینال
خرید انگشتر حلقه ای کوارتز صورتی اصل




:: برچسب‌ها: خرید , آموزش , زبان , انگلیسی , How , do , you , do ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: